Herken je dit?

  • Je voelt je onrustig, moe en overweldigd.
  • Je vinkt to-do lijstjes af maar er lijkt geen einde aan te komen.
  • Je rent van de ene afspraak naar de andere.
  • Je voelt je regelmatig overspoeld door alle spullen in huis, je ervaart soms een chaos. 

Je weet niet waar je moet beginnen

of

Je heb juist al van alles geprobeerd.

Je blijft maar opruimen, maar de bergen was, speelgoed en papieren blijven je achtervolgen.

Je wordt nog steeds geleefd door je agenda.

Je zit in een vicieuze cirkel… 

Als geen ander weet ik dat je die kunt doorbreken.

Ook jij kunt meer ontspannen leven en werken.

Door te beginnen met jezelf stop te zetten en stil te staan bij wat je verlangens zijn en wat je waardevol vindt in je leven, kun jij stappen zetten van chaos en drukte naar meer rust en plezier.

 

Hoe zou het zijn als

  • Je weer tijd voor jezelf hebt? Meer energie?
  • Je huis weer een plek is waar je tot rust komt?
  • Je weer overzicht en focus hebt in je werk? 

Ja dat kan, echt!

Wil je eindelijk kiezen voor wat jij in je leven en werk echt belangrijk vindt?

Je hoeft het niet alleen te doen.

Als mindful organizer help ik vrouwen zoals jij die zich overweldigd voelen, met het creëren van rust en ruimte voor wat werkelijk belangrijk voor ze is.

Mijn aanpak kenmerkt zich door te organizen van binnen naar buiten, zodat mijn klanten keuzes maken die echt bij ze passen, voor een duurzaam resultaat. 

‘Hoe jij je wilt voelen wordt het kompas voor hoe jij je leven inricht’.

Als je je eigen verlangens kent en serieus neemt dan vormen ze de basis voor je keuzes in je dagelijkse leven. Ze zijn jouw kompas voor hoe je je leven inricht en organiseert.
Zowel in je privéleven als je werk.

Je kiest spullen en activiteiten die echt bij je passen.
Zo maak je keuzes die duurzaam zijn – misschien wel keuzes die je van tevoren niet had bedacht. Tegelijkertijd neem je afscheid van wat niet meer bij je past.

Ook nemen we samen je werkagenda, je mailbox en werkprocessen onder de loep.
We kijken samen waar we ze kunnen optimaliseren voor meer overzicht en focus in je werk.

De ruis valt weg.

Zo creëer je rust en maak je ruimte voor wat werkelijk belangrijk voor je is.

Dat geeft nieuwe energie.

Je hebt meer plezier in wat je doet en je voelt je meer tevreden en voldaan.

Ik reik je de hand in het 

 

1 op 1 organizing programma van ruis naar rust

 

Hoe ziet het programma eruit?

Na een uitgebreid intakegesprek gaan we samen aan de slag met de volgende stappen:

Stap 1 – een stapje terug

Deze sessie staat vooral in het teken van een stapje terug doen. Een moment van aandacht helemaal voor jezelf. Waar sta je nu? Welke ruis zit je in de weg? Ik help je om bewust even stil te staan.

Stap 2 – jouw kompas

Aan de hand van eenvoudige en krachtige methodes gaan we tijdens deze uitgebreide sessie ontdekken hoe jij je wilt voelen en wat je persoonlijke waarden zijn.

Stap 3 – kiezen

In deze sessie gaan op basis van jouw kompas een vertaalslag maken naar jouw leven en werk. Waar wil je meer van en wat dient je juist niet meer? 

Stap 4 – aan de slag

In tenminste 2 sessies gaan we aan de slag met organizen bij jou thuis of op je werkplek. Ik help je op weg en reik je de tools aan om zelf thuis je spullen te selecteren en ordenen. Ook je to do-lijst en agenda komen aan bod. 

Als je behoefte werkgerelateerd is, dan gaan we aan de slag met het optimaliseren van je werkprocessen zoals je mailbox,  agenda en planning. 

Organizing sessies zijn heel persoonlijk en echt maatwerk. Als je wilt dan kun je extra organizing sessies met mij boeken om samen aan de slag te gaan. Heel handig als je echt praktische tips wilt en het fijn vindt om samen de handen uit de mouwen te steken.

Stap 5 – rust…

Na ongeveer een maand plannen we de laatste sessie in.
We blikken terug en we kijken vooruit. We zetten samen de puntjes op de i. 

Dit krijg je

  • 3 tot 6 maanden 1- op- 1 organizingprogramma op maat
  • uitgebreid intake gesprek
  • 6 organizing sessies (combinatie van online, bij jouw thuis en/of op je werkplek in overleg)
  • tussen de sessies door ga je zelf aan de slag met opdrachten
  • tussentijds hebben we contact via e-mail of Whats-app.
  • een uitgebreid werkboek.

Investering

De investering voor het 1 op 1 organizing-programma ‘van ruis naar rust’ gaat worden €1.297,-.*

Tot 1 juli 2022 bied ik het programma als pilot aan
met 40% korting, voor €779,- *

Naar wens kun je extra organizing sessies met mij boeken. Een organizing sessie bij je thuis of op je werkplek duurt gemiddeld 2,5 uur. De meerprijs per sessie is €197,-*. In overleg maak ik een inschatting van het aantal uren en doe ik je een vrijblijvend voorstel.

*exclusief btw voor zzp’ers of organisaties en €0,30/km reiskostenvergoeding vanuit Zwolle.

Wat levert het programma je op

  • je hebt de tools in handen om voor altijd meer rust en ruimte in je leven te creëren
  • je voelt je rustiger
  • je huis is een plek waar je tot rust komt 
  • je hebt meer overzicht en focus in je werk om je doelen te bereiken
  • je hebt meer tijd voor wat je echt leuk en belangrijk vindt; meer tijd voor jezelf, meer tijd met je gezin, vrienden…
  • je hebt meer energie, voldoening en plezier 

Ervaringen 

– Maaike (44)

‘Ginette biedt wat ze uitstraalt: overzicht en rust. Daarnaast heeft Ginette het talent om te horen wat je tussen de regels door zegt. Zo helpt ze je te richten op wat voor jou belangrijk is.’

– Manon (36)

‘Ginette is een zeer bevlogen en rustige professional. Ze is welbespraakt, een baken van rust en vooral een fijn persoon om mee te werken. Ik beveel Ginette van harte aan.  Haar coaching op hoe je meer ruimte creëert in je dagelijkse werkzaamheden is praktisch toepasbaar en fijn.’

van ruis naar rust

Ginette Veldman
ginette@senzorganizing.nl

KvK nummer 67640826
BTW nummer 193637169B02
Algemene Voorwaarden